В нашей поликлинике создана Служба поддержки пациентов и внутреннего контроля (аудита) на основании Кодекса Республики Казахстан от 7 июля 2020 года № 360-VI «О здоровье народа и системе здравоохранения»Біздің емханада «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі № 360-VI Кодексінің негізінде Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметі құрылды
Задачей Службы поддержки пациентов и внутреннего аудита является обеспечение реализации прав граждан на получение качественной медицинской помощи в рамках ГОБМП (гарантированного объема бесплатной медицинской помощи) и в системе ОСМС (обязательного социального медицинского страхования), а также поддержка пациентов в вопросах медицинского обслуживания.Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметінің міндеті ТМККК (тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі) шеңберінде және МӘМС (міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру) жүйесінде азаматтардың сапалы медициналық көмек алу құқықтарын іске асыруды қамтамасыз ету, сондай-ақ медициналық қызмет көрсету мәселелерінде пациенттерге қолдау көрсету болып табылады.
СЛУЖБА ПОДДЕРЖКИ ПАЦИЕНТОВ И ВНУТРЕННЕГО АУДИТА координирует деятельность организации по управлению качеством медицинской помощи по следующим направлениям:ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ АУДИТ ҚЫЗМЕТІ медициналық көмектің сапасын басқару бойынша ұйымның қызметін келесі бағыттар бойынша үйлестіреді:
Решение проблем (жалоб) пациентов на месте по мере их возникновения по принципу «Здесь и сейчас» и при обращении физического и (или) юридического лица, рассмотрение жалобы составляет двадцать рабочих дней со дня поступления обращения, с изучением степени удовлетворенности пациентов уровнем и качеством медицинских услуг посредством проведения их анкетирования;Пациенттердің проблемаларын (шағымдарын) «Осында және қазір» қағидаты бойынша олардың туындау шамасына қарай орнында шешу және жеке және (немесе) заңды тұлғаның өтініші келіп түскен күннен бастап жиырма жұмыс күнін құрайтын шағымды қарау, пациенттердің медициналық қызметтердің деңгейі мен сапасына қанағаттану дәрежесін оларға сауалнама жүргізу арқылы зерделеу;
Оценка качества оказания медицинской помощи пациентам на соответствие установленным стандартам в области здравоохранения (клинический аудит) и отбор случаев, подлежащих комиссионной оценке;Денсаулық сақтау саласындағы белгіленген стандарттарға (клиникалық аудит) сәйкестігіне пациенттерге медициналық көмек көрсету сапасын бағалау және комиссиялық бағалауға жататын жағдайларды іріктеу;
Соблюдение правил оказания бесплатной медицинской помощи в рамках ГОБМП и в системе ОСМС;ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде тегін медициналық көмек көрсету қағидаларын сақтау;
Разработка программных мероприятий, направленных на предупреждение и устранение дефектов в работе и повышение качества, эффективности медицинской помощи.Жұмыстағы кемшіліктердің алдын алуға және жоюға және медициналық көмектің сапасын, тиімділігін арттыруға бағытталған бағдарламалық іс-шараларды әзірлеу.
В СЛУЖБУ ПОДДЕРЖКИ ПАЦИЕНТОВ И ВНУТРЕННЕГО АУДИТА ВЫ МОЖЕТЕ ОБРАТИТЬСЯ В СЛЕДУЮЩИХ СЛУЧАЯХ:ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ АУДИТ ҚЫЗМЕТІНЕ КЕЛЕСІ ЖАҒДАЙЛАРДА ЖҮГІНЕ АЛАСЫЗ:
Если остались недовольны качеством оказания медицинской помощи;Егер медициналық көмек көрсету сапасына көңіліңіз толмаса;
Столкнулись с грубым отношением со стороны медицинского персонала;Медициналық персонал тарапынан дөрекілікке тап болсаңыз;
Столкнулись с фактами вымогательства денежных средств медицинским персоналом за медицинские услуги, оказываемые в рамках ГОБМП и в рамках ОСМС;ТМККК және МӘМС шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақша бопсалау фактілеріне тап болсаңыз;
При нарушении стандартов государственных услуг в области здравоохранения (Запись на прием, Вызов врача на дом, Прикрепление к медицинской организации, и т.д.), а также если вы столкнулись с другими проблемными вопросами, связанные с порядком и качеством оказания медицинской помощи, вы можете обратиться в Службу поддержки пациентов и внутреннего аудита.Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттары бұзылған кезде (Қабылдауға жазылу, Дәрігерді үйге шақыру, Медициналық ұйымға тіркелу және т.б.), сондай-ақ медициналық көмек көрсету тәртібі мен сапасына байланысты басқа да проблемалық мәселелерге тап болсаңыз, Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметіне хабарласа аласыз.
В СЛУЖБУ ПОДДЕРЖКИ ПАЦИЕНТОВ И ВНУТРЕННЕГО АУДИТА ВЫ МОЖЕТЕ ОБРАТИТЬСЯ ПО СЛЕДУЮЩИМ ТЕЛЕФОНАМ:ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ АУДИТ ҚЫЗМЕТІНЕ КЕЛЕСІ ТЕЛЕФОНДАР АРҚЫЛЫ ХАБАРЛАСА АЛАСЫЗ:
В Сall-центр КГП на ПХВ «ГП № 28»: 341 01 53«№ 28 ҚЕ» ШЖҚ КМК Call-орталығына: 341 01 53
Служба Поддержки: 248 46 25Қолдау қызметі: 248 46 25