Служба поддержки пациента и внутреннего аудита Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметі


Скачать документ (DOCX) Құжатты жүктеу (DOCX)

УВАЖАЕМЫЕ ПАЦИЕНТЫ! ҚҰРМЕТТІ ПАЦИЕНТТЕР!

В нашей поликлинике создана Служба поддержки пациентов и внутреннего контроля (аудита) на основании Кодекса Республики Казахстан от 7 июля 2020 года № 360-VI «О здоровье народа и системе здравоохранения» Біздің емханада «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі № 360-VI Кодексінің негізінде Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау (аудит) қызметі құрылды

Задачей Службы поддержки пациентов и внутреннего аудита является обеспечение реализации прав граждан на получение качественной медицинской помощи в рамках ГОБМП (гарантированного объема бесплатной медицинской помощи) и в системе ОСМС (обязательного социального медицинского страхования), а также поддержка пациентов в вопросах медицинского обслуживания. Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметінің міндеті ТМККК (тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі) шеңберінде және МӘМС (міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру) жүйесінде азаматтардың сапалы медициналық көмек алу құқықтарын іске асыруды қамтамасыз ету, сондай-ақ медициналық қызмет көрсету мәселелерінде пациенттерге қолдау көрсету болып табылады.

СЛУЖБА ПОДДЕРЖКИ ПАЦИЕНТОВ И ВНУТРЕННЕГО АУДИТА координирует деятельность организации по управлению качеством медицинской помощи по следующим направлениям: ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ АУДИТ ҚЫЗМЕТІ медициналық көмектің сапасын басқару бойынша ұйымның қызметін келесі бағыттар бойынша үйлестіреді:

В СЛУЖБУ ПОДДЕРЖКИ ПАЦИЕНТОВ И ВНУТРЕННЕГО АУДИТА ВЫ МОЖЕТЕ ОБРАТИТЬСЯ В СЛЕДУЮЩИХ СЛУЧАЯХ: ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ АУДИТ ҚЫЗМЕТІНЕ КЕЛЕСІ ЖАҒДАЙЛАРДА ЖҮГІНЕ АЛАСЫЗ:

В СЛУЖБУ ПОДДЕРЖКИ ПАЦИЕНТОВ И ВНУТРЕННЕГО АУДИТА ВЫ МОЖЕТЕ ОБРАТИТЬСЯ ПО СЛЕДУЮЩИМ ТЕЛЕФОНАМ: ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ АУДИТ ҚЫЗМЕТІНЕ КЕЛЕСІ ТЕЛЕФОНДАР АРҚЫЛЫ ХАБАРЛАСА АЛАСЫЗ: