Получение больным представления о причинах и механизмах развития Бронхиальной астмы, характере ее течения и методах лечения. Приобретение навыков контроля за Бронхиальной астмой и оценки своего состояния.Науқастың Бронх демікпесінің даму себептері мен механизмдері, оның ағымының сипаты және емдеу әдістері туралы түсінік алуы. Бронх демікпесін бақылау және өз жағдайын бағалау дағдыларын меңгеру.
Девиз:Ұраны:
«Бронхиальная астма – это не приговор!»«Бронх демікпесі – бұл үкім емес!»
Содержание занятий:Сабақтардың мазмұны:
Программа обучения включает 8 структурированных занятий по 60 минут. Срок обучения в школе – 3 месяц.Оқу бағдарламасы 60 минуттан 8 құрылымдық сабақты қамтиды. Мектепте оқу мерзімі – 3 ай.
График работыЖұмыс кестесі
Ответственное лицоЖауапты тұлға
Мультидисциплинарная командаМультидисциплинарлық команда
Время проведенияӨткізу уақыты
Врач терапевт Разов А. МТерапевт дәрігер Разов А. М
Тұрлыбекова Ж. Б Психолог, Оспанова Н.Ж. соцработникТұрлыбекова Ж. Б Психолог, Оспанова Н.Ж. әлеуметтік қызметкер
Среда 11.00-12.00Сәрсенбі 11.00-12.00
План занятий по школе Бронхиальной астмойБронх демікпесі мектебі бойынша сабақ жоспары
№
Темы занятийСабақ тақырыптары
1
Понятие о Бронхиальной астме. Анатомия и физиология дыхательных путей.Бронх демікпесі туралы түсінік. Тыныс алу жолдарының анатомиясы мен физиологиясы.
Лечение обострений. Немедикаментозная методы лечения (ПФК, ФТЛ и т. д.). Современные подходы к различным видам немедикаментозной терапии.Өршулерді емдеу. Дәрі-дәрмексіз емдеу әдістері (ПФК, ФТЛ және т.б.). Дәрі-дәрмексіз терапияның әртүрлі түрлеріне заманауи тәсілдер.
4
Навыки поведения при приступе удушья и период обострения. Бронхиальной астмы.Тұншығу ұстамасы және өршу кезеңіндегі мінез-құлық дағдылары. Бронх демікпесі.